Godis, Godis, Godis...

Chena på er allihopa!
 
Mår ni bra idag? Idag lyser solen hos oss och det är jättefint ute, dock inte så varmt men det tar sig. Idag skall jag bara vara hemma och som jag vet har jag inga planer! Det ställs ju om till sommartid idag så kanske sommarvärmen kommer...vem vet!
 
Igår var jag påskhäxa med mina två bästa kompisar! Vi fick alldeles för mycket godis det söger jag bara! Gå och kolla in deras bloggar för att få veta mer om dem!
 
Gå till: Hannaslivsliv.blogg.se för mycket inspo och fashion!
Gå till: nouw.com/bondlivet för mycket anime, engelska och vardag!
 
Checka in dessa grymma personerna och fantastiska bloggarna!
 
Jag vet inte vad ni tycker mest om att jag skriver på bloggen? Är det Vardag, YAY or NAY:s saker ni inte visste om mig eler vad är det!? kommentera gärna ett inlägg ni skulle vilja ha!
 
Ni kan även kommentera tips på vad jag skulle kunna göra så att ni vet när ett nytt inlägg finns på bloggen, t.ex. bestämma 2, 3, eller 4 dagar i veckan som jag bloggar på eller liknande.. 
 
Nu skall jag upp och bädda sängen och bara njuta av att solen skiner!
Hoppas ni är glada och nöjda!
Vi hörs!!
 
Vilka bloggar läser ni?
 
//Almasvardag
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0