Ändrade planer!

Chena!
Idag hade jag tänkt njuta av sommarlovet! Men mamma väckte mig klockan halv nio och smakfulla vi föra min syster till bussen för hon skulle å läger. Innan bussen åkte vi till butiken och köpte något hon behövde men vi inte hade, efter bussen åkte vi till en bil affär för vi skall sälja en bil. Nu har vi varit hemma i cirka 2 timmar och skall ennu vara hemma en stund, jag har städat och donat typ hela tiden och nu är jag äntligen klar! Om en stund skall vi åka till stan och handla blommor och mat och så skall vi säkert fika elr nåt!
 
Imorgon skall jag ha SOVMORGON! Njuta av morgonen och på kvällen skall jag träna dansen till Kristinestad, efter det skall jag titta på min kompis fotbollsträningar och då skall vi hänga lite! 

Nu skall jag byta om och fixa mig så åker vi till stan! 

Jag har över konstaterat att jag nog troligen vill ha en swetpants väska och inte Vans för min syster har väns och den är ett jättefint material! Swetpants is the one!

Höörs!

Har ni sommarlov?

//Almasvardag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0