10 saker jag älskar att göra!

1. Jag älskar att hålla på med gymnastik både hemma och på träningar!
 
2. Jag älskar att baka som ni kanske vet!
 
3. Jag älskar verkligen att planera saker och vad som skall hända!
 
4. Jag älskar att fixa och dona i mitt rum eller någon helt annan plats!
 
5. Jag älskar att chatta med både mina nyare och "gamlare" vänner!
 
6. Jag älskar att fixa med smink och hudvård på fritiden!
 
7. Jag älskar att läsa och bli peppad och pigg av fina citat om livet!
 
8. Jag älskar att ha ett super rent rum att trivas i!
 
9. Jag älskar att fuldansa framför spegeln i mitt rum!
 
10. Jag älskar att kolla på youtube!
 
Så detta var 10 saker jag älskar att göra, Det var väldigt kul att skriva detta inlägg och komma på saker jag verkligen äälskar att göra haha!
 
Fuldansar niockså framför spegeln?
 
//Almasvardag
 
 Har haft denna bild på bloggen förut men aja!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0