Dear Saturday!

Hallå!
Idag är det lördag och jag har varit en latmask hela morgonen. Jag sov till kvart före nio och så tittade jag på youtube, sedan gav jag mat åt nasse, efter det fixade jag frukost som jag åt i sängen! 

Idag kommer en liten flicka hit som skall vara med ponnyerna Ceasar och Leif, fast vi är ju också med förstås. Det kommer säkert bli kul för allihopa!

 Ikväll antar jag att vi skall titta på Melodifestivalen deltävling två i Malmö. Krista Sigfrids är faktiskt med och representerar Sverige fast hon kommer från Finland! 

Igår var jag på kalas som jag berättade, det var om jag är ärlig lagom kul... 

Nu skall jag åka ner och äta lite mera mat och sedan skall jag ut!
Hejsvejs!

Vad gör ni i helgen?

//Almasvardag







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0