To much information tag!

 Hej! nu komer det lite frågor som jag skall svara på!
 
1. Någonsin varit kär?
När man var liten typ och var kär i alla!
 
2. Vad har du på dig just nu?
 pyamas!
 
3. Har du någonsin haft en jobbig break-up?
Noup har inte varit ihop så!
 
4. Hur lång är du?
139,5/140 cm
 
5. Hur mycket väger du?
Typ 30 kg!
 
6. Några tatueringar?
Noup!
 
7. Några piercingar?
No, inte ens i öronen!
 
8. Otp?
Nja.. vet inte riktigt!
 
9. Favorit tv-program?
Typ house hunters!
 
10. Favoritband?
Öhhmm... inget alls riktigt!
 
11. Någonting du saknar?
Typ sommarvärmen och solen!
 
12. Favoritlåt?
Jag gillar Pillowtalk av Zayn Malik och Mama said Lukas Graham!
 
13. Hur gammal är du?
 Jag är 12, 13 i November!
 
14 Stjärntecken?
Skorpionen!
 
15. Någonting du vill ha av en parner?
Trygghet och glädje!
 
16. Favoritmotto?
Jump of the beam flip of the bars, follow your dreams and reach for the stars!
 
17. Favvo skådespelare?
Öhhmm.. typ Amanda Sayfried eller något barn?!
 
18. Favorit färg?
Vitt, gult och svart!
 
19. Hög eller låg musik?
Beror på vilket humör jag har, men oftars hög, inte för hög!
 
20. Vart ågr du om du är ledsen?
Upp i mitt rum!
 
21. Hur lång tid tar det för dig att duscha?
Länge! typ 20 minuter!
 
22. Hur lång tid tar det för dig att göra dog klar på morgonen?
Inte så lång tid jag har bara en timme på mig och det räcker bra!
 
23. Varit mmed i slagsmål?
Noup!
 
24. Någon turn-off?
inte vad jag kommer på nu!
 
25. Någon turn on?
Samma här kommer inte ihåg!
 
26. Anledningen till att du började blogga!
Jag gillar att dela med mig om min vardag och för att jag läste andras bloggar!
 
27. Rädslor?
Typ att vara ute ensam i mörkret eller typ ormar!
 
28. Senaste saken som fick dig att gråta?
Det minns jag inte!
 
29. Senaste gången du sa jag älskar dom!
Typ i förr går!
 
30. Meningen med ditt bloggnamn?
Alltså min vardag! Almasvardag!
 
31. Senaste boen du läst?
Oj... Jag läser inte böcker så ofta! minns ej!
 
32. Boken du läser just nu?
Silverpojken!
 
33. Senaste programmet du såg?
Jag tror det var Let´s dance!
 
34. Senaste personen du pratade med?
Mamma!
 
35. Förhållanden till personen du senast smsade med?
Hon är min bästa vän!
 
36. Favoritmat?
Typ citronpanerad sej!
 
37. Plats du vill besöka?
Paris och London!
 
38. Senaste plats du basökte?
Skolan!
 
39. Är du kär?
Nej tyvärr!
 
40. Senaste gång du blivit förolämpad?
Kommer inte ihåg!
 
41. Favortsmak på godis?
Suuurt!
 
42. Vilket instrument spelar du?
Jag spelar inte något instrument egentligen. Men jag kan piano och lite, lite, lite violin!
 
43. Favoritsmycke?
Min ring som jag fick av mormor när jag fyllde 10. Men den är tyvärr lite liten!
 
44. Senaste sporten du utövade?
Redskapsgmnastik!
 
45. Senaste låten du lyssade på?
Mama said Lukas Graham!
 
46. Senaste gången du var med någon?
Igår i skolan!
 
47. Vem borde svara på alla dessa 47 frågor nu?
 
Hannaslivsliv.blogg.se
Nouw.com/bonlivet och ALLA!!
 
                                               
 
                                                       
 
//Almasvardag
 
Anonym
2016-04-02 @ 18:56:46

Haha, du e lika lång som mig, läser samma bok som mig, gillar också mest surt godis och mina favvo låtar är samma xD

Svar: Nämen va kul! Vi har samma smak! 👍
Me like me!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0