Friday night!

Shena!
Idag är det fredag igen och det käns jätteskönt! 

Jag och A har idag i skolan varit på besök till skolan vi skall på lägerskola med! Det var jättekul! Vi hade gymnastik med dem, vi var ute och sprang bara en kilometer men det räckte bra för jag har skadat mitt knä så ja...  Vi var efteråt och lekte från träd till träd och sist röda vita rosen! Vi skall åka en gång till om två veckor! 

Idag har vi varit i stan och jag hittade ett par Nike Pegasus 32 om de heter så jag tror det i färgerna svart och vit! De var iallafall jättefina och storlek 35 om ni ville veta! 

Ikväll skall vi eller iallafall jag titta på let's dance! Mina favoriter därifrån är nog Bianca och Nassim ni vet vem de är om ni har tittat! 

Nu skall jag vila mitt knä och bara njuta av att det är fredag!

Vi hörs byee!!

Har ni varit eller fått besök av en annan skola?

//Almasvardag

Jag var tvungen att ta en selfie MIT i plugget!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0