Sunday funday!

Hej!
Idag är det söndag morgon solen skiner och det ser vackert ut. Idag skall jag åka till fitness på gymnastik och min kompis skall hänga med. Vi har två timmar träning och mamma sjutsar oss dit. Annars? Ja vad gör man? Sitter och kollar lite Teen beach 2 och chillar. Nu på morgonen skall jag inte göra så mycket. Igår var min syster och pappa på rally, jag skulle också dit men jag kunde inte för jag skulle på kalas på kvällen. Jag och mamma åkte till stan på morgonenoch skulle titta på en dator. Vi hittade inte någon dator men mat hittade vi. Vi mötte två av våra släktingar på vägen ut så vi pratade lite med dem. Vi kom hem och åt, sedan förde jag ett paket til mormor. Sedan var vi bara hemma och gjorde andra saker. Till klocka sex klädde jag ut mig till rockabillytjej och åkte på maskeradkalas. Det var kul, vi fotade bilder och åt godsaker. är jag kom hem var jag väldigt trött så ag satt och tittade lite tv tills jag gick och la mig. Nu sitter jag här! Hoppas ni har en bra dag!
 
//Almasvardag

Har testat en ny app!👍

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0