Hejsansvejsan!

Hallå på er!
Nu sitter jag i sängen och lyssnar på haschak sisters uptown funk. Idag har varit en händelserik dag vi åkte till Jakobstad med skolan och där åkte vi till Fitnessclub, Vestmansmors stuga och till ABC för att köpa glass.
Det regnade hela dagen så vi fick äta vid fitness och sedan springa ut till bussen. Vi åkte sedan till vestmansmors stuga där hade vi en guide som visade oss runt i den stugan, den var väldigt liten! Efter det åkte vi till ABC, där köpte vi glass. Jag åt magnum pink:) Mmmm!! Så gott med glass just då. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket utan städade och bara plogade igenom Jag är nellie avsnitten gillar verkligen Nellie Berntsson.
Ha det bra nu skall jag slappa och snart bada bastu med familjen!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0