NU!

Hejsan! Nu är äntligen allt julstök och nyårsfirande ur vägen för mitt bloggande. Igår så var det somsagt nyårs afton kul. Vi var uppe till tolvslaget och tittade på pjes eller pjas med bandet KAJ som jag skrev igår. Decembar har i varje fall varit riktigt roligt. många vänner frågar ofte av mig vad jag har för nyårslöften. Jag har något nyårslöfte.
 
 
1. Jag skall satsa på skolan
(plugga mer och så höja lite betyg)
 
2. Hålla bra årdning i mitt rum och liknande
(Dvs. att jag inte skall slänga saker runt mig)
 
3. Njuta och vara en riktigt bra kompis till ALLA!
( att jag är med alla och inte håller mig till en grupp)
 
 
Så det var mina nyårs löften kommentera gärna om ni har några. 
Iallafall nu skall jag börja fixa mig för vi skall åka på kaffe med min farmor så HEJDÅ

 
 
 
 
 
 
//Almasvardag



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0