Sjuk!

Hejsan!
Nu sitter jag i soffan på en onsdag eftermiddag och är sjuk. Jag har inte bloggat på grund av det, jag har haft feber och just nu har jag inget ljud. I måndags var jag i skolan, jag gissade att jag var sjuk men jag trodde ändå att jag bara frös annars. Min kompis fick feber i skolan och fick åka hem, min syster var hemma för hon var yr och min andra kompis var också hemma för hon hade feber!
 
Så jag klarade dagen men när jag kom hem frös jag jättemycket igen. Jag hade 38 graders feber! Jag låg i sängen resten av dagen. Klockan fem på morgonen samma natt hade jag värdens värsta huvudvärk jag typ skakade och grät. Ja ni vet väl nog hur det är att vara otroligt sjuk. Jag skall inte till skolan imorgon och det skall inte min kompis heller så jag skall chatta med henne som vi gjorde idag och igår!
 
Idag har jag dock mått myycket bättre! Jag har fixat mina naglar och bakat kola. Jag hoppas att jag mår bra imorgon så att jag kan åka till skolan på fredag men om inte så åker jag på måndag och är extra frisk😉!
 
Till dess så hoppas jag att ni mår bra! 
Hejdå!
 
Mår ni bra?
 
//Almasvardag
Min lunch idag!

Gammal bild!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0