Chena!

Hej!
Nu tänkte jag blogga lite för jag har inte gjort det på länge och ville göra någonting. Igår så var jag först i skolan och då klockan tolv åkte vi ut och tittade på solförmörklsen. Jag och A på min klass+E på sexan och treorna hade morgonsamling. Det handlade om solfömörkelsen. Efter skolan så åkte jag till stallet och red. Gissa vem jag red WILMA! Hon var jättesnäll och uppförde sig jättebra. Vi har en ny ridplan så vi red inte hårdare än att vi galopperade på en långsida och travade den andra och lite bommar hade vi också. När jag kom hemm hade jag iskalla fötter och händer så jag hoppade in i duschen direkt. Mamma och pappa hade varit i stan en stund under tide vi var och red. Det var ju mars nu så jag fick äntligen min äfterlängtade säng (jag kan visa en bild). Jag sitter faktiskt år nu och skriver ett blogginlägg jag kan också förresten visa en bild på min gamla säng så att ni kan jämföra. Men nu skall jag äta lite frukost. HEJDÅ!
//Almasvardag
Min gamla 
Min nya!
Estrid Emet
2015-03-21 @ 09:55:09

Så fin säng ser skön ut

Svar: Det är den också! :)
//Almasvardag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0