Upd.

Wow!
Jag har inte uppdaterat på länge och det beror på att min mobiltelefon har slutat att fungera! Den funkar inte på grund av att den har fått vatten i sig! Sen dess har batteriet tagit slut på en timme fast jag inte har rört den och när bag skulle ringa till mamma efter skolan startade den inte!...

Så efter att pappa kommit hem åkte vi till stan och köpte en ny mobil så nu har jag behövt installera allt på nytt men det var nödvändigt för jag åker bort nästa vecka och behöver få tag i mamma, pappa och syrran när de är hemma!

Idag och i onsdags var vi från skolan och tränade till stafettkarnevalen för jag kom med i laget!! Det är jättekul och jag springer andra sträckan i 5 x 80 meter!

Nu skall jag fortsätta kolla på let's dance!

Har ni haft problem med er mobil?

//Almasvardag

#snapchat



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0