Sorry!

 Hej!
Sorry för dålig uppdatering denna gång! Jag har haft lite fullt upp nu i påsktider och ja...
 
Jag tror att jag skall gå påskhäxa med mina två bästa vänner så jag har suttit och ritat påskbrev nu på kvällarna.
 
Jag har även haft gymnastik och en tävling! Jag tävlade i mångkamp i lördags och slutade på en sjuttode (17) plats.
 
Jag har haft påskpyssel i skolan och fick hem en jättefin krans, en papper tupp och två urblåsta ägg.
 
Idag skrev vi påsksagor och spelade bränboll.
 
Jag har haft en jättekul vecka tilsammans med vänner och familjen och nu är det påsklov!!
 
Har helt enkelt inte tänkt på att blogga! Sorry! Jag skall bättra mig!!
 
Hoppas att ni har en bra påskhelg!
 
//Almasvardag
 old picture...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0