Sleepover!

Chena!
Idag kom jag hem från min kompis! Hon och jag har haft en sleepover eller ett pyamasparty eller vad man nu kallar det! Vi hade iaf jättekul och gjorde massor med saker!
 
Först när vi kom hem fån skolan så åkte vi på en liten skidtur med hennes hund Hessu! Det var jättevackert väder och soligt så ja skönare kunde det ju inte vara!
 
När vi kom hem hade min kompis 37,0 graders feber men hon var jättepigg och inte alls slut. Jag stannade alltså kvar hos henne men vi fick inte bada i deras jacuzzi då. Men vi hade om man säger så ett mintluktande spa istället!
 
På kvällen hade vi tänk titta på film. Vi började med en skräckfilm i två minuter tills det slutade med att vi kollade på en ny film av Lasse majas detektivbyrå som hette Stella nostra. Vi hade också tänkt vara uppe till klockan två... men det slutade med att jag var dö trött och somnade fem före tolv på kvällen!
 
På morgonen var det full fart i köket när jag vaknade, det stektes bacon och ägg det plockades fram bröd smör mjök nutella och typ hela skafferiet!! Det var i alla fall kul och jag blev proppmätt!
 
Vi åkte efter det ut och tvättade en fyrhjuling, vi körde även en rallybil och massa andra saker. Jag hade med mig pennyboard så vi åkte det lite också!
 
Resten av kvällen skall jag bara ta det lungt och vänta på mello för det är ju FINAL idag! Så jag skall bara slappa och titta på tv!
HEJDÅ! <3
 
Har ni sett stella nostra?
 
//Almasvardag



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0