Plugga, plugga och plugga!

Hejsan!
Jag är så stressad just nu! Jag har ett engelska prov imorgon, ett matte prov på fredag och ett jättesvårt historia prov om två veckor! 

Jag har bara pluggat och pluggat hela kvällen igår! Det värsta är att jag bara har två dagar att öva och att de två dagarna var direkt efter påsklov! PUST PUst pust....

Idag hade jag en lång och seg skoldag! Vi hade:

Gymnastik
Matematik
Bild
LUNCH
Religion 
Finska 
Historia

Tråååkiit!! Enda roliga var gymnastiken och bild! 

Igår var jag i skolan som vanligt och hade inget på kvällen förutom att plugga! 

Nu skall jag fortsätta skypa med Hanna från hannaslivsliv.blogg.se har ni checkat bloggen?
Vi höörs!

Brukar ni skypa med kompisar?

//Almasvardag

Artsy...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0