Långfredag!

Hej!
I morgon är det påsklördag! Jag är inte så peppad nu för när jag vaknade nyss tittade jag ut genom fönstret och såg....SNÖ! Jag vill INTE ha mer snö!! Jag vill ha vår sol och sommarvärme. Men jag tittade på väderleken och det stod i alla fall att solen skulle lysa imorgon så ja det blir väl endå bra!
 
Idag skall vi äta med mormor och morfar och mina kusiner, jag har även tänkt att jag skall fixa lite innan jag skall gå påskhäxor med mina bästa kompisar och så skall vi hälsa på farmor.
 
Igår var jag på gymnastik från klockan 10 på morgonen till 12. Jag var bara hemma resten av kvällen och gjorde int så mycket, jag ritade påskkort så nu har jag 73st... det skall nog räcka!
 
Nu vill jag inte vara någon lärare men långfredagen är ju lång och på samma gång ledssam för et var på långfredagen som Jesus korsfästes...
 
Hoppas ni har en riktigt glad påsk, det borde komma ut en YAY or NAY imorgon på bloggen eftersom att jag kommer gå påskhäxa så jag kommer inte hinna blogga!
 
Vad gör ni på påsken?
 
//Almasvardag
 
 
Kanske inte en påskbild men ja.. Just do it.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0