Intressant va?!

Hejsan svejsan!
Iaf har jag inte gjort så mycket förutom att jag har bloggat och skidat med min kusin! Min morbror hade dragit ett skidspår på 1,3 km tror jag! Vi skidade iallafall på spåret och lite in i skogen! Om ni undrar så har jag ganska många kusiner jag har 8 stycken men jag skriver oftast om dem som bor granne med oss eller det är ett hu emellan. Jag skidade iallafall med min 8 åriga kusin! Jag har faktiskt skrivit om vad jag köpte på resan til Tammerfors ideapark och Ikea! Om ni inte sätt inlägget så skrolla neråt! Senare idag skall vi hälsa på farmor tror jag! 

Nu skall jag fixa och dona litegrann på min dator som absolut inte vill samma saker som jag vill!! Jag skall också fixa ihop lite outfits till skolan och fylla i kalendern! 

Idag är det ju sista dagen på sportlovet! Jag är inte taggad på att stiga upp klockan 7 imorgon! Men jag tröstar ni med att jag åker till min kompis efteråt! Tycker inte ni att man borde få ha en kort dag efter lovet?? Vi går iallafall lång dag imorgon! 

Vad skulle ni vilja ändra på?

//Almasvardag

Suddig bild men det är från badhotellet! Vi bidde på elfte våningen så det var awesome utsikt!!

Testade detta på min kompis mobil för jag jag inte dehär coola grejerna eftersom jag har en iPhone 4s!! #liknarenutomjording! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0