Klassen, vårfest och cykelutfärd

Hejsan!
Jag har haft mycket att göra senaste veckorna om man säger så! I måndags den 30 maj åkte vi till högstadiet och fick veta våra klasser till hösten jag kom på 7c med många kompisar och andra också! Jag fick en jättebra klassföreståndare som har engelska och vi var sammanlagt 20 på klassen och det fanns som jag inte sade klasser från a-c ! Idag har vi haft vårfest i lågstadiet och jag fick min sjätteklass ros och många lyckokramar till högstadiet! Min lärare berättade saker hon gillade och jag e igenkänd för i skolan t.ex jag är positiv och har en vilja och hon sade att den viljan faktiskt stämmer! Imorgon på fredag skall vi ännu till skolan och en liten stund till kyrkan på lördag ! Men imorgon är det torsdag och då åker några men inte jag på skolfotboll och resten skall ut och cykla! Vi skall till en annan elevs hem och titta på hästar, ett föl, får , och lamm! Är så taggad på att få se de söta lammen! Men nu skall jag gå och ta av mig min klänning! 
Höörs!

Vilken klass går ni i?

//Almasvardag 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0