G o o d m o r n i n g!

Gomorron på er!
Idag hoppas jag på att solen kommer fram genom molnen så att det blir vaarmt!

Igår var mina kompisar här för de sov över från måndag till tisdag! Vi spelade mycket kortspel faktiskt! Halv tre var det dags att lasta in deras cyklar i bilen och så skjutsade vi hem dem för jag skulle på Hälsogranskning till min nya skola då högstadiet alltså! Alla som börjar 7:an i höst skall på den Hälsogranskningen.... Jag mötte då min nya skolhälsovårdare och hon var jättesnäll! Jag är frisk! 

Idag är jag helt ledig och det är jätteskönt! Även om jag ändå längtar att skolan småningom skall börja! Men jag har haft sovmorgon till cirka 10 över 10! Nu är klockan halv 11! 

Nu skall jag gå ner och äta frukost för magen kurrar!
Höörs!

Hur länge sover ni på morgonen?

//Almasvardag

Haha vilken bild!!👌



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0