Fixar, äänntligen sommarlov!

Halloi!
Idag har jag haft en bra dag! Jag fick sova till kvart före nie för då skulle vi åka me mormor till hennes hemby där hon är född! Vi var framme där cirka en halv elva tiden vi åkte som sagt med minibuss som vi hyrde och de va kul! Nr vi var där visade de oss runt och vi var med barnen! Det var alltså jag mina två grannkusiner deras pappa syrran och mormor, all förutom jag hade varit där förut! Ja, vi var där till cirka halv två, två tiden. När vå åkte hem körde vi massa små vägar ut till en kyrka och massor av fler ställen även till ABC där vi köpte chips och dricka! När vi kom hem åt vi mat vi har hämtat min cykel och jag fixar nu i mitt rum och försöker skapa min "dröm"! 

Men!! Vi har ju fått SOMMARLOOOV!! Jag är så glad, det är sååå skönt. Jag hör fåglarna sjunga och mina kusiner spela fotboll utanför fönstret! Imorgon skall min syster iväg på läger och jag skall ha sovmorgon! Jag skall gå i pyjamas hela morgonen och hoppas på shortsväder! Jag fick ett jättebra betyg och är verkligen redo för 7c!! Hoppas vi får schemat snart ! Jag vill handla till skolan!! Jag skall köpa ny ryggsäck, pennor, kalender..... Så bra me lov nu!

Fråga: Jag undrar om jag skall köpa en swetpants ryggsäck eller en Vans? Vad tror ni?
Kommentera?!

//Almasvardag






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0