Ouujee!

Hallå!
Hej! Idag tänkte jag bara skriva ett kort inlägg om vad som händer just nu. Jo jag är barnvakt åt min 5 åriga kusin och min syster har åkt och hejat på landskapsstafetten. Jag skall senare idag också rida Cesar. Igår gjorde jag två inlägg, det kommer jag kanske att göra idag också!
 
Jag hoppas att ni tycker om att läsa min blogg, bara för kul eller på annat vis, jag tycker i alla fall att det är kul att skriva inlägg och dela med mig om min fritid. 
 
Annars så har jag börjagt längta såå mycket till högstadiet. Jag är ennu 132 dagar ifrån sommarlov och sista dagen i sexan woohoo!! Jag hoppas att jag får nya vänner och kommer att kunna vara med mina gamla vänner som åkt till högstadiet något år tidigare. Men ja färdig tjatat, nu hoppas jag att ni får en bra fortsättning på dagen.
Haaidå!
 
Gillade ni min 10 saker jag älskar att göra?
 
//Almasvardag
 
Den är ju bara föör söt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0