Läsare!

 Hej!
Läste nyss min bloggstatestik! Jag har fått fler läsare, så kul! Idag har jag prackat med att fixa ny design till bloggens utseénde, blev ganska nöjd faktiskt. Jag har också varit ute och gått med Cesar och leif (ponnyerna som övervintrar hos oss)Jag hade lite photoshoot med dem, både bra bilder och inte så värst bra bilder!
Igår var det fredag och det kändes könt att få helg, att slippa vakna klockan 7 på morgonen, slippa läxor o.s.v.
 
Jag se fram emot nästa vecka när det börjar ett läsprojekt som heter min grej. Man skall skriva om en grej man tycker om eller en hobby. Jag kommer så klart att skriva om artistisk gymnastik. Jag måste dock hitta  en bok om det, så det blir väl lite svårt. Men jag får väl ploga mig igenom hela biblioteket så att jag hittar en haha!
 
Annars så händer inte så mycket just nu, vi skall äta potatis och wienerschnitsel snart så det skal bli gott.
 
Jag kommer annars att skriva en 10 saker jag älskar att göra inom kort så håll utkik inom några timmar, men till dess så säger jag hejsveis!
 
//Almasvardag
 
I sure did!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0