Älskar dig helg!

Shena!
Nu är det kväll och det känns inte bra att lämna helgen efter sig, och komma tillbaka til vardagen. Jag måste kämpa mig igenom denna vecka och nästa, nästa och nästa...
 
Nu på kvällen har vi varit ut med ponnyerna och jag red en för en gångs skull lugn Cesar! Vi åkte upp till ett grillställe med hästarna som var väldigt otåliga när det inte fanns någon mat, eller några små granar "fanns" det. Leif (den mindre ponnyn) rymde nästan när vi tog bort utrustningen och skulle sätta på en grimma, han galopperade ner för backen men kom efter några sekunder tillbaka igen *puh*.
 
Imorgon har vi ganska lugn dag med ganska okej ämnen, inte jättebra men okej! Vi har:
 
Matte
Geografi
Bildkonst
LUNCH
Musik
Modersmål
Engelska
 
Ganska bra va?
 
I alla fall tack alla ni som läser ännu en gång, och förlåt om det inte kommer ett inlägg imorgon, det borde komma inlägg varje dag förutom tisdagar och torsdagar för då har jag träningar. Men van vet aldrig när jag har väskan full med läxor efter skolan eller om jag bloggar från mobilen på väg till eller hem från träningen få se!
Hörs antagligen imorgon före eller efter skolan, Hejdå!
 
Tränar ni någonting?
 
//Almasvardag
 
?????  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0