2016!

Hej! 
Välkommen 2016! Jag är lite sen för idag är det den andra Januari och jag skulle ha publicerat detta inlägg igår, men min dator fick något problem så det gick inte. Men i alla fall, vi firade nyår hos våra kusiner och några vänner, cirka 30 pers. Vi åt först pulled pork tortillas och annat smaskigt, vi var ute och lekte en lek som på finska heter "Pantti vanki" det är lite likt polis och tjuv fast lite andra regler kanske. Vi smällde också massor med raketer, och andra smällde också så vi tittade på dem. Vi hade jätteroligt och det kändes som att 2016 kommer bli suuuper! Vi kom hem när klockan var halv 2 och jag somnade direkt. Efter nyår har vi inte gjort så mycket. Idag var vi i stan och häsade på farmor och handlade lite. Men nu tänkte jag sätta upp lite bilder,
 
Njut!
 
Vid en trädgård men några kompisar!
Midsommar i badtunnan!
 
 Vinter photoshoot med min syster!
Back to school 2015, började sexan!
 
Älskar att baka!
Amadores 2015!
 
My bestieee´s! Love you! <3
 
Tack mitt 2015, 2016 pls be good!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0