F.R.I.Y.E.Y

  Hej på er!
Idag är det fredag och jag tänkte skriva lite blogginägg. Jag har haft ganska mycket att göra pä senaste tiden har jag märkt.
 
 
Jag har haft läxor och täningar.
Igår hade jag gymnastikträning i två timmar med mina kompisar.
 
Jag har också haft en hemlig vän denna vecka för att det är vändag så jag har behövt tillbringa lite tid på att tänka ut vad jag skulle göra åt honom.
 
Min bästa vän hälsade jag bara hejsvejs trevlig resa för hon åker till spanien på måndag... Inte så kul att säga hejdå men jag hoppas att de får ha en bra och varm resa!
 
Idag skall jag på Niccos kalas (jag skriver inte ut hennes fullstänndiga namn eftersom att alla inte behöver veta det) men hon är iallafall min gymnastikkompis. Det skall bli vääldigt kul!
 
Jag har även fixat och donat lite i mitt rum de senaste dagarna, jag har bara flyttat runt lite möbler men det är roligt ändå att få lite nytt och annorlunda. 
 
Jag hoppas att ni gillar att läsa min blogg och kommenterar om det är något ni vill att jag skal skriva om
Hejdå så länge!
 
Bloggar ni?
 
//Almasvardag
estrid
2016-02-12 @ 18:05:55

jätteroligt att följa din blogg.

Svar: Tack roligt att höra!
Me like me!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0