Längtar till det och det och....

Halloj!
Nu väntar jag på skolbussen och fryser! Jag vill bara ha den ljuvliga sommaren här nu! Jag skrev ju i titeln att jag längtar och längtar till en massa saker. Jag längtar till fredag för då skall jag och A som också går på sexan till en skola och hälsa på eftersom att vi skall åka på lägerskola med dem och där har no det andra jag längtar till lägerskolan, kommer säkert blogga och ni kommer säkert dmse av mina vänner därifrån! Jag längtar även till biltävlingarna vid kemora! Ni kanske inte vet men min pappa kör och min syster skall köra första året i år! Jag älskar ljudet av bilar som gasar så det bara darrar i hela marken, ljudet av en kompressor som går helt ensam längre bort åååååhhhh vill dit!! 

Oj oj! Nu kommer busen måste hoppa på! Byee!

Åker ni buss till skolan?

//Almasvardag



Snälla fredag kom nu igen!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0