---->Fredag!

Hallo!
Idag är det torsdag och jag håller på att städa mitt rum. Det har varit en ganska lugn dag p.g.a att en musiklärare kom till skolan så vi sjöng nästan hela dagen. Efter att vi hade sjungit klart hann vi ännu med tre lektioner och de blev FysikKemi och Slöjd x2. I förrgår var jag på Fors-gers cupen och hopptävlade med Wilma! Ingen rosett denna gång en men riktigt nöjd över våt runda kommer kanske bilder senare vem vet? Annars har jag haft en lugn dag och det fortsätter imorgon när vi får sluta halv ett redan #fantasktiskt. Idag har det varit som i stort sätt en sommardag mitt rum är så varmt så jag måste vädra hela tiden. #jagälskarsommaren. 
 
Har ni haft en toppendag med sol och värme?
 
//Almasvardag
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0