Nu sätter allvaret igång igen!

Hej!
Idag är det sista dagen på sportlovet :( har inte riktigt kunnat blogga för har haft ganska mycket program. I söndags åkte vi med tåg  till Helsingfors och bodde på hotell till måndag och shoppade mycket! när vi kom hem på kvällen var det så sent så vi gick och la oss. Nästa dag alltså Tisdag åkte vi och rännde slalom med våra kusiner så dit flög plötsligt den "lediga" dagen! på onsag var vi egentligen bara hemma men då städade vi våra rum och bara chillade hemma och tog det lungt! På Torsdag kom en vän till mig och vi åkte och grillade kor vid "laavo" ett vindskydd i skogen och tittade på lite program och bara pratade lite. 8.00 slog alarmet igång på en fredag morgon för då bar det av till ikea i haparanda! det tog cirka 4 timmar att köra så det var lite tråkigt men roligt att gå runt i den stora butiken! Jag hittade en hylla och en klädställning. Efter att vi hade varit vid ikea åkte vi till hööks! "!YEE!" köpte inget där men det var väldigt kul. Sedan åkte vi med en annan familj som vi känner bra till barnens lekland (kanske lite för stora men?) det var iallafall kul! när det blev senare så körde vi till ICA MAXI och bara handlade lite där. Nu bar det av till hotellet. vi hade bokat in oss på scandic i uleåborg och sov där en natt. Nästa dag åt vi bara frukost på hotellet packade ihop och startade hemmåt. Vi stannade och åt på en restaurang och sedan körde hela vägen hem *skönt*. Klockan sex åkte mamma på bio med sin kompis. Jag och min syster gjorde mat och sedan mamma kommit hem tittade vi på melodifestivalen och sedan sov en skön natt till idag! så idag har jag inte gjort så mycket annat än att flytta skrivbord och plocka lite saker. Nu sitter jag ju här och bloggar. Har nyss lagt på alarmklockan på 07.00 *pust*. Nu skall jag iallafall äta kvällsmål och edan skall ja sova! Gonatt!
 
Börjar ni skolan imorgon kommentera!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0