Hello!

Hej!
Nu hade jag tänkt att blogga lite har inte haft så mycket tid att göra det på den senaste tiden. Men ni har ju iallafall fått en uppdatering i år. Idag har det varigt helt chill var i skolan och bara jobbade hela dan med olika grejer. Som kanske inte vet så har jag varit sjuk. Jag blev sjuk i söndags och var hemma enda till onsdag alltså igår. Men idag har jag varit i skolan och mår bra. För någon vecka sedan målade vi i mitt rum, det blev ingen annan färg utan bättrade på lite helt enkelt. Snart närmar det sig sportlov och då har vi inplanerat att åka på shopping och även kanske till ikea för att b.l.a köpa en hylla till mitt rum och inspireras och få olika ideér. Men nu så händer det int riktigt något speciellt utan sitter här och bloggar. Idag är det förresten runebergsdagen och då äter man ju såna här goda bakverk runebergstortor, de har min syster bakat nu *nam*. Skall gå och smaka lite på dom nu. Men hoppas ni har det bra Hejdå!
 
Estrid Emet
2015-02-07 @ 09:38:32

ja val nästan snål tå la sir så goantårto h.mommo

Svar: Japp!
//Almasvardag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0