Söndag!

Hej på er! Idag är det söndag och vi har fått jullov. Detta är mitt andra inlägg på bloggen. Idag är det 4 advent och 3 dagar kvar till julafton. Idag skall vi åka på kaffe till min farmor, och så skall vi leta efter en julgran. Igår så kom en familj som vi känner jättebra hit til oss och vi badade tunna och bastu. Vi var uppe till klockan tolv ungefär så jag var dö trött när de hade åkt hem haha!  men det var iallafall kul och det var ju huvudsaken. Dock fick jag lite ont i halsen och huvudvärk senare på kvällen men det var nog bara för at jag blev trött. Just nu tänkte jag byta kläder och bara chilla lite. I morgon skall vi åka till frisören och klippa håret jag och min syster och sedan skall vi julhandla mat. Alltså kommer det bli väldigt roliga dagar fra till jul. Ni kommer väl titta på kalle ankas jul på julafton. det kommer jag att göra med mina kusiner och så kommer vi ju fä många julklappar. Nu skall ag gå och hjälpa pappa med något så Hejdå och GOD JUL!
 
 
  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0